avatar

43d 11h 14m czas na rowerze
15.92 km/h avg

Kategorie

.Giant.0   .mieszczuch.127   .mieszczuch 2013.138   .Surly.55   .Surly 2013.49   >100.55   >200.19   >300.5   forumowo.27   gminobranie.58   nightrower.42   przyczepkowo.4   sakwowo.51   użytkowo.273   wycieczka.59   wycieczka 2013.53

Wykres roczny blog rowerowy chesteroni.bikestats.pl

Dojazd na zlot forum - dzień 1

Sobota, 11 maja 2013 | dodano:22.05.2013 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria .Surly 2013, >100, gminobranie, sakwowo, forumowo
149 HR max( 79%)
111 HR avg( 59%)
m 4159 kcal
Dojazd na zlot forum planowałem od dawna. Udało się załatwić wszystko więc pozostało ruszyć rzyć :) Na początek podjechałem pociągiem do Jabłonowa Pomorskiego - niby to tylko ok. 70km, ale miałem stosunkowo napięty plan, bolało mnie kolano troszkę no i kropkę nad i postawiła prognoza pogody. Mimo deszczu jechało się fajnie - w końcu z sakwami, w końcu jakiś "konkret". No i wiosną droga nawet w deszczu prezentuje się nieźle.

Wadą jazdy w deszczu jest to, że albo się moknie, albo się jeździ w ciuchach przeciwdeszczowych, które jednak trzeba zdjąć gdy nie pada bo można się zapocić. Poniżej akurat ciuchy miałem:

Jadąc do Nowego Miasta Lubawskiego na drodze aż dwa razy spotykam jegomościów zalanych tak, że szli średnio środkiem drogi, tyle że sinusoidą ;-)
W mieście chciałem obejrzeć bazylikę, ale... zamknięte, jak zresztą prawie wszystkie kościoły :( Pozostał tylko widok z zewnątrz

Głównym punktem programu był jednak zamek w Kurzętniku. Na górę wiedzie droga, której nie widać a znaki jasno sugerują, że powinno się skorzystać z parkingu i drałować po schodach więc posłusznie drałuję. Eh! Najpierw oglądam sobie z bliska pomnik nie-wiadomo-czego - na oko, chyba golfa:
A potem oglądam piękne ruiny zamku.

Oglądanie mnie na tyle zmęczyło, że jeszcze sobie obiad zrobiłem:

Po wszystkim udałem się na dół drugimi schodami do sklepu i pojechałem nieco okrężną (ach, te gminy!) drogą do Działdowa.
W samym Działdowie powitał mnie objazd, ale jakoś trafiłem na całkiem ładną starówkę i obejrzałem sobie kolejny już dziś zamek

Wyjechałem w stronę Mławy, ale już w miejscowości Iłowo-Osada skręciłem do lasu na nocleg.

Znacznie więcej zdjęć można obejrzeć w - klik - > G A L E R I I < - klik -

Nowe gminy w kolekcji (10):
Warmińsko-Mazurskie (9): Biskupiec, Kurzętnik, Nowe Miasto Lubawskie (miasto), Grodziczno, Lidzbark, Płośnica, Działdowo - obszar wiejski, Działdowo (miasto), Iłowo-Osada
Mazowieckie (1): Lubowidz

I nie wiem, jak mi się nie udało zaliczyć Nowego Miasta Lubawskiego - obszar wiejski. Cóż, jak to mawiał terminator: I'll be back :D